SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, February 2, 2011

FB Kena Block Maka Twitter La Tempat Mengadu *sebelum Twitter Pun Kena Block*

Sebelum ni aku rajin berfb. Kejap-kejap karang bukak. Kejap-kejap karang jadi stalker. Tapi aku bukan la stalker kronik. Saje tengok laki aku buat apa kat fb dia. Hahaha!

Semenjak dua menjak opis ni block fb aku memang haram nak bukak dah. Kecuali kalau ada benda penting. Atau akak aku sibuk suruh bukak fb. Baru la aku cocok broadband n tengok. Kat opis gomen macam opis aku ni buleh bukak fb time rehat saje.

So, sekarang aku telah mengalihkan keminatan aku pada twitter pulak. Sebab opis tak block lagi twitter. Jadi sesuki hati aku nak update status kat situ. Ada jugak aku tweet Menteri Wanita tapi tak ada tindakbalas pun. Hari tu dia sibuk kat Tenang. La ni pulak dia sibuk pasal banjir. Tapi tweet orang lain boleh pulak dia balas.

Tak apa la. Aku ni bukan orang penting dalam kerajaan pun. Kuli batak je. Aku tak ada kerajaan tak rugi apa pun.

Ok la. Aku dah get ready nak balik. Semangat ok sebab nak balik jumpa anak aku yang sampai demam-demam rindu kat ummi dia ni. Sampai tido pun nak kena peluk baju ummi.

Amir doakan la ummi dapat pindah ye. Dapat la hari-hari Amir tengok muka ummi.

No comments: