SaYa SayaNg AnDa :)

Sunday, February 13, 2011

Alhamdulillah :)

As salam.

Sedikit gembira. Petang tadi tengah melayan game dengan anak bujang aku masuk 1 call dari no yang aku tak kenal. Tanya aku ada tak aku tweet kat Dato' Seri Shahrizat pasal mintak tukar. Dia perkenalkan diri as pegawai dari KPWKM *aku tulis akronim je. panjang nau nama kementerian*.

Ye. YB Dato' Seri Shahrizat memang prihatin ye. Aku ni dah nak kecewa je sebab 2-3 kali kot aku tweet benda yang sama dengan harapan yang menggunung.

At least ada keprihatinan dia pun aku dah syukur Alhamdulillah. Nampak cerah sikit harapan sebab dah buntu dah mintak tukar tak dapat-dapat.

Semoga dengan izin Allah S.W.T urusan aku dipermudahkan. Tak larat dah nak emo. Terima kasih Allah S.W.T. Terima kasih YB Dato' Seri Shahrizat sebab prihatin masalah rakyat.

:):):)

5 comments:

Intan and The Boys said...

bagus ye. kagum ok!

Mak Su said...

moga permohonan akak berjaya :)

ejaMaria said...

wow... link dgn YB terus... mudah-mudahan dapat balik negeri... Amin

Suliana said...

yeay!! alhmdlh, hope dpt la ko bertukar yek :-)

@e_da said...

ya allah moga2 dapatla amiys tukar ida doakan berjaya... tumpang gembira kalau dpt