SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, February 16, 2011

Boleh Ke Naik Flight Time2 Cenggini???

Salam

Dah kembali ke Shah Alam. Sob.. Sob.. Teringat kat Amir. Semalam beria-ia melambai aku kat dalam tren. Siap tunggu sampai tren jalan. Hayun tangan melambai tu punya semangat.

Ikutkan hati macam tak mau balik je. Letih sangat dah. Dah masuk 4 bulan ni jalan pi mana-mana pun dah mengah. Pagi tadi sampai pun aku tido kejap sampai pukul 9 sebelum masuk opis. Ngantuk gila. Nak drive tu karang aku drive dalam longkang.

Weekend ni ada 1 meeting kat Sabah. Kena present data la. Pagi tadi ada meeting. Pengarah tanya la kat bos kecik aku pi tak. Bos kecik kata aku tak sihat. Tapi tetiba bos kecik toleh belakang *sebab aku kat belakang dia* suruh aku book flight.

Eh... Ni nak suruh aku pi ke sebenarnya ni. Aku tak berani oh nak naik flight. Dengan keadaan kesihatan yang kureng memuaskan ni. Risau... Baru naik tren aku dah macam sayur punya lembik. Naik flight ntah macam mana la.

Ni aku malas nak pi bilik bos kecik ni. Karang ada dia tanya aku dah book flight ke belum. Huhuhu...

Cane nih.... Selamat ke weh?

 

No comments: