SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, February 7, 2011

Tak Payah Pi Meeting Esok

Sakit kepala dah kureng. N meeting esok aku tak payah pi. Seronok ok. Hahaha!

Bos kecik boleh pulak baca tajuk surat tak abes terus cakap aku kena attend meeting. Boleh pulak la baca tajuk surat separuh-separuh. Tu isi surat confirm la tak baca.

Bila dia hantar copy surat kat aku terus aku tanya apesal aku kena pi. Sebab aku tak handle projek. Dia baca balik n kata dia tak perasan. Sebab nampak tajuk awal tu je.

Tajuk awal dah la macam tajuk report yang aku kena hantar every week kat HQ. Mana la tak humban kat aku je.

Selera aku tak ada balik la. Tadi pun aku boleh sumbat nasi tak sampai suku pinggan. Minum air je la banyak-banyak kasi hilang loya.

Ok la. Aku nak kena siapkan slide. Lusa ada meeting. Buat last minit karang terhegeh-hegeh pulak. Jadi siapkan secepat mungkin. Esok boleh melepak.

No comments: