SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, February 10, 2011

Saya Demam

Salam.

Aku demam. Dan tak masuk opis hari ni sebab MC. Mesti bos amuk kat opis kan. Aku tak sengaja tak nak datang ok. Tapi serius lemah je badan. *berblogging tak lemah pulak*

Start aku gigil-gigil dari petang semalam. Dalam pukul 4. Tapi staf aku kata badan aku panas. Tekak pun sakit. Dan bawah perut belah kanan sakit gila macam rasa ada benda nak jatuh. Aku dah risau-risau dah.

Sakit bawah perut tangkap ke belakang pinggang. Aku balik pun staf aku tolong hantar then dia bawak balik kereta aku.

Malam pi klinik dengan adik aku. Doc suspek aku apendiks. Sudah.....

Tapi dia kata tiap sejam aku check la. Kalau tekan bawah perut still sakit n bertambah-tambah so hospital la tujuannya. Kebetulan hari ni ada checkup kat klinik gomen. So, aku tahan je la sebab rasa macam dah tak sakit sangat. Kencing kotor je kot.

Laki aku pulak aku sms, call haram tak balas sampai pagi ni. Bz sangat keja ke bang? Kalau bini awak mati pun awak tak tau kot.

Sedih betul aku. Aku demam teruk gila malam semalam tapi dia sikit pun tak sms aku balik. HP tinggal kat mana? Naik kapal tu langsung tak ada line ke? Tapi sampai je report sms kat aku. Ke tak ada credit?

Ni pulak aku tengah hangen dengan adik jantan aku ni. Dia ada kunci rumah aku. Boleh pagi tadi kak ita nak keluar pi keja tengok kunci rumah elok je kat grill. Dia boleh terlupa amik kunci lepas kunci rumah.

Kalau ada pencuri tu seronok la dia masuk rumah tak payah susah-susah nak kopak pintu. Memang nak kena pelekuh betul la budak sorang ni.

1 comment:

SaYraH WonDerLanD said...

jgn lupa mkn ubat..
smg cepat sembuh..
jgn la marah2 kat husband tu . Mungkin dia sibuk x sempat nk bls sms or pick up call..

cool down ok..
smg cepat sembuh =D