SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, February 23, 2011

Dah Pi Klinik Semalam

Assalamualaikum

Aku sampai opis awal hari ni. Tepuk tangan cepat. Haha! Pagi ni kan ada meeting. Sakit kepala macam mana pun kena la pi jugak. Aku kan tukang present. Kejap lagi aku mc ada menggelabah orang kat opis tu. Padahal bukan susah pun. Baca je dari slide tu.


Semalam aku pi klinik. Lepas balik keja la. Aku suka pi klinik kat seksyen 9. Sebab dah biasa dengan doc kat situ. Dari pregnant kan Amir pun pi situ. Doc tu jugak la dengar problem aku yang banyak ni.

Aku cakap la dah banyak hari aku sakit kepala. Sakit kepala yang dari depan bawak sampai ke tengkuk tu. Eh, tetiba teringat filem Thai. Apa tajuk eh? Shutter? Ala... Yang hantu dok bertenggek kat tengkuk tu. Pasal tu la sakit tengkuk. Choiiii!!! Tak ada hantu. Aku memang sakit kepala.


Check-check BP semua ok. Urine ok. Baby tak scan tapi doc check la perut. Dia kata baby ok. By end of this month aku dah patut boleh rasa baby tendang-tendang. N yang baby dok mengeras-ngeras tu Braxton Hicks ye. Huhu.. Awal betul Braxton Hicks aku.

So, doc just bagi paracetamol la nak kasi hilang sakit kepala. Dengan segala supplement lain. Obimin, Ferrous, Calcium. Hamik ko! Stok sebulan.


Tapi aku makan paracetamol semalam tak hilang jugak sakit kepala aku ni. T_T

Aku sakit kepala sebab stress sangat ke?

Oh, lupa pulak. Laki aku jadi kena outstation. Malam semalam dah bertolak. Kesian Amir kena dok dengan Tok Su. Abang Misai tak jenguk dia langsung semalam. Abang Misai kata kalau dia jenguk nanti Amir nak ikut.

Sedih aku dengar. Kesian anak ummi. T_T





No comments: