SaYa SayaNg AnDa :)

Sunday, February 20, 2011

Nasi Kandar Tak Berkuah

Assalamualaikum

Update di hari Ahad. Sebab bosan yang teramat. Kalau kat kampung bz melayan Amir. Ni tak ada keja. Ada keja pun malas nak buat. Tak ada semangat. Kepala dari semalam pening.

Semalam pun tak ada buat apa. Teman adik aku pi buat rondaan keselamatan kat opis dia. Dok dalam sejam lebih gitu blah. Beli la nasi kandar bungkus tapi orang mengidam terkilan. Bukan aku mengidam ek. Adik aku. Ntah apa suka benor nasi kandar tu. Mandrem lebih ke? Hahahaha!

Terkilan sebab pakcik lupa taruk kuah. Mintak kuah asing. Ingatkan pakcik tu dah bubuh la kuah dalam plastik. tapi non ado. Makan la nasi kandar yang tak macam nasi kandar. Kosong semata. Bubuh kicap la kasi rasa sikit. Hihihihi...

Sebelum balik rumah menyinggah jap kat PKNS. Beli apa je pun. Pi tempah nametag bebudak tu. Lepas tu beli barang dapur sikit. Tu je la.

Balik rumah bervideo call kejap dengan Amir. Dia sudah pau abah dia beli mainan baru. Hehehe... Kata Abang Misai dia tak nak berganjak dari tempat mainan tu. Pandai ek. Lepas tu nampak ummi sengih-sengih n cium hp tu banyak kali.

Selalu kalau ummi balik suruh sayang ummi tak nak pulak. Dok sayang abah je. Ni baru la rindu sayang hp tu bila nampak ummi. Rindu ummi kat Amir tau.

Minggu depan nak balik la. Lagi pun baru dapat gaji. Boleh la ummi beli tiket tempat tido. Ummi dah tak larat duduk lama-lama. Kesian kat baby. Mengeras je dia. Musykil jugak. Baru 4 bulan tapi dah 3-4 kali dia mengeras. Normal ke ek?

Ok la. Aku nak pi mandi. Dah pukul 10 lebih baru nak mandi. Huahauahua! Busuk punya olang.

Tata~~

1 comment:

ChAzStYlo said...

lm xmkn ns kaNDAR hakim

Jom Join Says.My untuk tutorial gambar sila add Facebook aku