SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, February 18, 2011

Bukan Chicken Chop Tapi Roasted Chicken

Kepala memusing. Terlebih makan roasted chicken punya gravy.

Ingatkan bos blanje chicken chop. Meleleh dah ayaq liuq baby dalam perut ni. Tapi quarter roasted chicken daaa...

Ok jugak la kan. Tibaiiii... Eh.. tetiba selera aku ok. Siap boleh intai-intai kalau ada ayam lebih. Sudahnya dekat separuh ekor ayam la aku tibai sorang. Tak keluar balik pulak tu. Kagum ok. Anak ummi ni suka makanan western kot. Hahaha!

Dah aku baru nak lepak-lepak kejap sebab kepala pening tetiba dengar ada orang tanya aku kat mana. Terus tegak badan aku dari kerusi tamu. Rupanya nak guna printer.

Printer kaler kat opis ni dah tak ada ink. Lepas tu tak reti-reti nak refill kot. Nak refill macam mana kalau katrij ink tu lupa nak order. Konon supplier tak hantar. Cover line baek punya.

Kebetulan pulak printer dalam bilik aku ni kaler. N kaler adelah masih di tahap tersenyum lebar. So, semua menumpukan perhatian lebih pada aku. Huhuhu...

Nak guna pun guna la. Bukan printer aku. Hak Gomen Malaysia tu. Apekehe pulak aku nak kedekut-kedekut kan.

Tetiba perut aku lapar balik pulak. Tadi macam kenyang sangat. Orang pelawa makan bihun sup pun aku tolak sebab konon boleh tahan sampai balik.

Nak cari makan kat mana ni???

 

No comments: