SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, February 18, 2011

Bicara Ilmu Dan Ketidak seleraan Aku

As Salam.

Ada bicara ilmu pagi ni. Plus bos blanje makan. Tapi tak tau makan apa. Chicken chop kah? Aku dah la memang teringin makan chop chop ni. Hehehe...

Semalam aku balik keja pukul 8 malam. Bising la laki aku. Dah la dari pagi makan sekali lepas tu terkeluar balik. Balik rumah adik aku belikan koey teow sup aku makan secoet je. Tetiba selera mati cenggitu je. Bukan tak sedap tapi aku tak rasa nak makan.

Ada la 5 cucuk sate aku sapu. Boleh la kot cover-cover. Dengan sebijik buah lai gedabak besar.

Pagi ni tak makan apa-apa lagi. Nak turun kejap lepas tu naik balik siapkan slide untuk bos kecik bawak ke Sabah.

Ok. Aku nak turun kejap. Lepas tu nak cabut tengok slide yang aku nak kena print 5 copy. Semua kaler pulak tu. Huhuhu...

No comments: