SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, May 28, 2009

Sila beri aku half day hari ni

Baru lepas meeting.....

N sangat-sangat sendat kepala otak dengan macam-macam kerja. Waaaaa!!!!

Sepatutnya meeting tu pukul 10. Tapi sebab bos aku adalah seorang yang amat kalut busy so terpaksa cepatkan meeting pukul 8.30. Lepas tu macam biasa aku kena basuh sampai bersih berkilat aku rasa sebab agenda penting zaman sekarang ni.


Aku memang lah tak ada mood nak buat kerja ni. Abang Misai kan ada kat rumah. Semalam pun muka macam toya je masa aku balik. Bosan lah tu. Tapi nak buat macam mana, i ni kan wanita berkerjaya. *uweeekkk!!! muahahaha!*

Nak kena jugak siapkan kerja yang makin hari makin lah berlonggok atas meja ni. Sampai ruang nak menulis pun ngam-ngam aje. Dengan borang bersepah sana sini.


Malam semalam aku rajin jugak tau. Huhuhu... Aku masak sup ayam dengan goreng sayur. Tapi macam biasa lah, bahan-bahan adik aku siapkan. Akekeke... Aku tukang masak je.

Tapi apesal semalam aku rasa macam aku masak tak sedap ek. Adakah skill memasak sudah tumpul??? Atau pun aku memang tak reti memasak??? Huahuahauahaua!


Aku rasa macam nak half day aje hari ni. Betul tak ada mood ni. Hukhukhuk.... Sedih kan. Husband datang tapi jumpa time balik kerja je. Nak jalan-jalan pun tak sempat. Ahhhhh!!!! Aku tak kira! Aku nak jugak half day.


Nota tapak tangan : Half day aku tu maknanya aku nak cabut lari lepas lunch. Huauauauauaua!!!!! *gelak syaitonirrajim*



No comments: