SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, May 22, 2009

Perkara yang buat aku rasa nak mencarut pada hari Jumaat!

Gila mak nenek aku rasa nak mencarut-carut di hari Jumaat yang mulia nih.

Nak tau kenapa?



Masa nak pi kerja ada motor ni bawak macam siput sedut lepas tu duduk tengah-tengah jalan macam nak suruh aku langgar aje. Bengong betul! Kalau dok tepi boleh lah aku nak potong. Ni yang jalan 2 lane tu dia pi dok tengah-tengah pulaknya.

Then, kejap ke tengah kejap ke tepi. Kau dah kenapa lah mangkuk?! Gaya macam nak mencari jalan or rumah, something like that lah.

Tapi tak boleh ke dok kat tepi??? Kalau aku langgar tu sia-sia aje lah hidup kau tergolek tengah jalan.


Masuk-masuk opis pagi-pagi pulak aku dah dapat email reminder suruh hantar report yang datelinenya adalah 28hb ni. Sabo-sabo lah wei!!!! Bukan senang aku nak siapkan. Ingat petik jari boleh siap gamaknya. Aku sekeh kepala karang baru tau. Meh sini kau buat. Dah lah banyak aku nak kena cross check. Biol betul!



Tengahari tadi pulak masa nak balik opis lepas makan ada sebijik kereta yang drivernya macam sial pi potong kereta aku kat traffic light ikut belah kiri dengan kadar bahaya. Gamp***! *sila sambung sendiri ye* Dah lah masa tu nak masuk simpang ke kanan. Aku dekat side paling kiri. Cuba kau orang bayangkan macam mana carutan aku masa tu. Tak nak lah aku nyatakan kaum apakah yang memandu itu.

Kalau berlanggar tu aku tak heranlah kereta aku nak tercalar ke hape. *even aku pasti akan melalak jugak* Tapi aku tengah pregnant lah mangkuk! Tau lah kau tak nampak aku pregnant. Tapi cuba lah bawak bersabar sikit. Kot ye pun kau dah nampak lampu traffic light tu dah tukar kaler.

Nak suruh aku pulak bertukar kaler agaknya. Bongok!


Patutlah kerja aku nak mencarut aje. Zuhur tak solat lagi. Dah! Dah! Aku nak menenangkan hati kejap.

Cool Amiys... Cooooollllllll.....




No comments: