SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, May 19, 2009

Hari ni kena cibi pulak

Arrr... Aku jadi penunggu setia toilet lah pulak hari ni.


Dok cibi dari petang semalam sebenarnya. Ingatkan dah ok. Tapi pagi-pagi tadi aku dah terperuk dalam bilik kecik tu. Melunaskan hutang. Choyyyy!!!

Ini pun tengah sakit-sakit perut lagi. Apa lah yang aku makan semalam? Rasanya aku bawak bekal. Lepas tu pulak aku tak ada selera. So aku tak habiskan bekal aku tu. Nasi seciput pun tak habis. Nak kena ni. Dusyum sekali kat muka!

Aku tak ada selera nak makan nasi pulak. Untuk ganti nasi petang semalam aku mentekedarah biskut tiger susu. Balik rumah pulak sedang elok housemate aku masak-masak. So lepas maghrib aku jamah lah sikit.



Semalam sakit belakang aku menjadi-jadi betul. Dengan sakit bawah perut dekat kawasan toot tu. Aku nak rukuk pun tak boleh. Solat duduk lah mak buyong ni. Lepas tu nak tido pun satu penyeksaan jugak. Habis bantal yang ada aku susun keliling. Nasib baik aku tido sorang-sorang. Kalau laki aku ada soheh lah dia tido dekat hujung-hujung tilam tu. Hahhahaha!

Kat kampung aku selalu buat macam tu. Kesian Abang Misai. Bila dah rasa dia kat hujung-hujung macam nak jatuh tu nanti baru aku tarik dia ke tengah. Suka benor tido himpit-himpit. Ganas tak kena gaya kan aku tido. Wakakakaka! Sori ye bang. Mak buyong nak kena guna banyak space sebab tak selesa.



Hari ni pun kepala still menenong tak tentu hala. Selera pun tak berapa nak ada. Tak tau lah selera nak makan apa yang ada ni. Bawak bekal jugak tapi confirm aku makan 2-3 suap lepas tu tak habis.



Aku nak kena draft email pulak ni. Aaaaa... tak suka lah buat ayat formal-formal ni. Tapi sebelum tu aku nak pi toilet dulu. Huuuuuu.....




No comments: