SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, May 20, 2009

Autograph aku diperlukan..muahahaha!

Tengahari ni aku tak ada kat ofis. Kena pi sign autograph. Aku dah kata aku glamour. Muahahaha! Perasan!

Sebenarnya ada borang yang nak kena sahkan. Malas cerita panjang-panjang sebab rahsia negara. Huhuhu...


Semalam aku tido awal gila. Buletin utama tak abes lagi aku dah selamat ke bulan n bintang. Mula-mula ingat nak baring-baring aje. Sebab bawah perut belah kiri sampai ke belah belakang ni sakit sangat-sangat. Kalau duduk lepas tu nak bangun confirm aku rasa dah macam nak tercabut.

So aku pun baring-baring dalam bilik. Nak kurangkan sikit sakit tu. Tapi tak kurang pun. Berair jugak lah mata menahan sakit. Tapi baby ok je gerak-gerak maka aku tak risau.

Hari ni still sakit. Time drive tu rasa macam tak boleh nak tekan aje clutch. Sebab sentap betul bawah perut tu. Waaahhhhh!!!! Tapi gagah jugak ke opis sebab hari ni nak kena keluar buat pengesahan. Dedikasi tak aku?


Ok lah. Aku nak keluar jap lagi. Luv u all! Mmmmuuuaaahhhhh!!!! Hehe...



No comments: