SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, May 27, 2009

Abang tunggu sayang balik rumah jap lagi ek ^_^

Aku adalah di opis tapi badan aje lah dekat sini. Jiwa dekat rumah. Sebab Abang Misai ada kat rumah. Dia datang semalam. Hehehe... Maka aku adalah sangat menggeletis.

So, he will be here in Shah Alam until this Saturday. Sabtu ni Abang Misai balik malam sebab tiket bas dah nak habis. Tinggal pukul 10 malam sajek. Hari Ahad dia kena kerja. Aku sebagai isteri mithali redha aje lah. *Wahahaha! Sangat perasan.*



Oh, dan di pagi-pagi hari aku adalah amat rajin. Kalau tak aku lah makhluk tuhan paling lemau nak rajin di pagi-pagi hari. Aku bangun memasak ye. *kagum tak?* Itu pun aku kejut adik aku jugak bangun tolong goreng ikan. Sebab aku memang tak suka goreng-goreng nanti meletup-letup n mencederakan kulit i yang dah sedia tak cun ni. Hahhahaha... Tak aci... Aku masak sayur n ikan goreng tu aku buat sambal.

Kalau aku tak masak karang kesian lah dekat hubbyku itu. Dah lah kalau dia datang tu nak manja lebih nak makan apa aku masak. Kecuali kalau aku memang tahap tak larat gila dia tak kisah lah makan kat kedai. Sebab aku memang takkan masak pun.

Tapi aku yang masak ni pulak tak sempat nak makan. Huhuhu... Dah lah lapar ni. Makan biskut tiger ajelah sementara tunggu lunch. Lunch ni pun fikir nak balik ke tak. Karang bosan pulak laki aku tu duduk sorang-sorang kat rumah. Adalah aku tinggalkan laptop dengan broadband tapi mesti bosan jugak.

Tengok lah macam mana kejap lagi. Kalau sempat aku balik. Kalau tak Abang dok rumah diam-diam. Jangan nak merayap pulak. Hahahahaha!


Aku nak buat checklist barang baby lah. Sementara Abang Misai ada ni boleh shopping sama-sama. Kena pulak gaji baru masuk kan. Memang sangat afdal untuk dihabiskan. Weeeeee.... ^_^



No comments: