SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, May 6, 2009

Background sudah tukar

Cuba tengok background baru aku. Amacam? Comey tak? Comey tak? Ahahahaha!

Aku tengah tak ada kerja. Sebenarnya banyak tapi nak buat esok aje. Ni tengah tunggu adik aku siapkan kerja dia pasal esok dia nak cuti. Pi amik driving test. Tu yang aku meraban buat benda-benda merapu ni.

Ada lah aku tambah shoutbox kat tepi tu. Agak-agak nak mengukuhkan ukhwah sila-sila lah bertegur sapa kat situ ye. Macam ramai benor kawan aku nak berborak-borak ni.

Aku ni kurang cerdik sikit bab IT. Tu yang malas nak godek lebih-lebih segala layout, background mak nenek. But disebabkan blog aku adalah agak mandom dengan warna biru macam boleh buat orang tido so aku tukar lah kasi kaler lembut-lembut sedap mato eh memandang. Ada selit-selit kaler pink my feveret, purple, hijau, semua kaler lah.

Lain-lain kalau rajin nanti aku edit. Apa lagi yang aku nak tambah pun tak tau lah. Letak gambar aku? Oh.... No! No! No! Aku adalah tak suka menepek gambar sendiri di mana-mana. Sebabnya nanti lah aku stori mori.

Ngaaaa... Aku nak tido sat. Amat mengantuk. Sekejap lagi nak balik aku jugak yang drive. Bahaya tau drive kalau ngantuk-ngantuk ni.

Daaaaaaa!!!!!! See u all later.



No comments: