SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, October 29, 2010

Semalam Hari Yang Sangat Penat

Salam Jumaat :)

Eh, ada bicara ilmu. Aku nak turun dengar kejap. Sebab ustaz yang bagi ceramah tu best. Kalau tak best pun aku dengar jugak. Dapat pahala tau datang n dengar majlis ilmu ni. Be right back. :):):)


Ok, dah balik.

Nak cerita pasal semalam.


Semalam adelah hari yang amat meletihkan. Dah macam pelarian dah aku. Kena berkejar ke sana sini.

Dengan perut lapar. Dah balik rumah kena pi opis balik. Oooohhhh... Sadis....


Dengan kereta aku bau ikan. Sebab aku angkut sekali barang basah yang aku beli tu pi opis balik. Kalau aku superman ye kot aku pi terbang naik tingkat 5 tu simpan barang kejap. Tak larat okeh. Lif takde rumah aku tu timah.

Balik rumah sebab terlampau kebulur terus zus zas aku masak. Lapar macam orang gila tapi sempat masak 3 jenis lauk. Hahaha! Kak Ita dah masak nasi. So, jimat tenaga di situ. ;p


Aku masak ikan goreng, kangkung pun goreng pedas, tempe n tauhu masak kicap. Nak cepat punya pasal aku lupa cara nak siang ikan. (Sebenarnya dah lama tak siang) Terus aku cantas kepala ikan tu dengan gunting. Muakakaka! Lepas dah sembelih sekor baru teringat macam mana cara nak menyiang sebab tengok ikan tu nampak pelik. Hahahaha! Budus jek.

Tapi dah letih plus penat terlampau tu pukul 12 jugak aku tido. Sebab dok buat bajet untuk diri sendiri. Tertido sambil memangku lappy ye.


N pagi ni bangun lambat sebab hujan. Tido pun best gila. Hahahaha! Tapi potong betul time tengah get ready nak pi opis dapat lagi sms dari timbalan tanya soklan sambungan semalam. Haiyaaaa....

Hari ni aku ingat nak balik rumah tengahari. Nak settle basuh baju n kemas beg nak balik kampung petang ni. Tak sabar nak balik jumpa Amir Ridhwan. :):):)


Teringat kat Amir je la yang boleh buat aku tersenyum walau hati sedang gundah gulana.





No comments: