SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, October 14, 2010

awal hari ni

Salam.

Pagi-pagi pukul 7.20 aku dah sampai opis. Awal gila kan.

Ni semua gara-gara laptop opis yang aku pinjam. Aku nak sambung buat keja kat rumah. Sekali internet tak boleh connect jugak. Huiiiii... Meroyan aku pagi-pagi buta tadi.

Ntah apa yang diorang blocked. Aku ni malas la nak godek lelebih. Karang jahanam idok le aku nak ganti kan. So, gigih la ke opis seawal pagi.

Nasib baik la aku puasa hari ni. So, bangun pun memang awal la. Sup sap sup sap lepas sahur terus mandi n siap-siap. Selalu pukul 8 baru aku sampai opis.

Wokey, mau buat keja secara xpresso. Sebab nak buat slide. Keja aku ni asek la buat slide kan. Keja lain abes terbengkalai lepas tu aku jugak kena marah. Hell sunggohhh....




2 comments:

ejaMaria said...

bagus nko nih... keje opis bawak balik ke rumah... klu aku jgn harap la... sbb keje rumah aku klu tak siap bukan bole bawak opis pun... ;p

aMiYs said...

ejamaria - terpaksa kak.. nk kejar target hujung thn ni... sifar miskin tegar.. huhuhuh...