SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, October 6, 2010

Punch card tak merah.. yeayyyyy!!! ;p

Salam :)

Hari ni aku bangun lambat. Sebab badan macam penat gila. Mula-mula dah rasa malas nak pi keja. Macam nak MC hammer je dah. Tapi pikir keja berlonggok kat opis n timbalan baru iaitu second bos dah masuk maka pi la jugak.

Macam tak ikhlas je kan. Huhuhu...

Sebab dah bangun lambat mandi pun 5 minit dah settle. Jangan tanya tu mandi apa. Asal siram, sabun, bilas cukup la. Hahaha! Kira mulia la aku tak mandi P. Ramlee. Amik air tenyeh kat mata je kan. ;p

Keluar rumah dah 7.30. Congak-congak kalau aku speed sempat la sampai. Tu pun kalau jalan tak jammed n kereta yang ada depan aku tak bawak macam cibai.

Dan dengan tak berhemahnya hari ni 2 lampu merah aku sodok. Aku dah laju kejar lampu hijau. Tetiba aku dah dekat dia jadi kuning then merah. Harus ke aku berenti untuk disodok kereta belakang yang laju jugak. Tak perlu kan. Jadi maap la ye pakcik polis. Bukan kemahuanku. Eceh.. ;p

Dekat traffic light simpang 4 yang hala ke ttdi jaya tu polis trafik jaga. So, terpaksa la tunggu sampai kena lepaskan. Sebab lama tau diorg ni lepaskan 1 jalan tu. Sempat la aku pakai lipstick. Pompuan kereta depan aku lagi hebat. Lipstick siap dengan lotion semua aku nampak dia pakai. Muahahaha!

Confirm dalam kereta or dalam handbag adelah penuh dengan barangan penjagaan diri. Oh... Siapa selalu buat macam tu? Ngaku cepat. Agagaga~~

Akhirnyaaaa....

Sempat la aku punch sebelum ink merah yang keluar. Hahaha! Bangga ok. Sebab dah 2 hari berturut-turut aku tak punch. Isnin aku masuk lewat. Selasa pi HQ. Hari ni kalau tak punch memang buruk la rekod aku.

Dah, sakit perut pulak. Aku nak buat inspection kat toilet jap. ;p;p;p




No comments: