SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, October 18, 2010

Korang Tak Ada Keja Lain Ek???

Celcom ni apedehal haa hari ni?

Sikit-sikit hantar sms. Macam ni la lebih kurang ayat dia.

'Dapatkan berita terkini setiap hari dari DOTDOTDOT (nama newspaper kat Malaysia ni). Taip ON DOTDOTDOT dan hantar ke 12345678910. Caj RM1.50/minggu.'

Eh, apejadah aku nak abeskan RM1.50 per week tu nak baca news dari sms je weh. Baik aku pi beli sokabar kat kedai. Itu untuk berita mutakhir lagi terkini je 1.50/week tu. Dah la skrin hp kecik. Tak puas aku baca kot.

Nak free baca online je. Tapi bil broadband bayar bulan-bulan la. Nak lagi free pi dok opis baca kat opis je. Sonang cerita.

Bil bulan-bulan pun beliak-beliak mata burung hantu aku ni nak settlekan lagi mau hantar sms langgan itu ini. Simpan duit beli benda lain lagi bagus.

Notatapaktangan : Tetiba nak emo. Hahahaha!




No comments: