SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, October 7, 2010

Kekenyangan sudahh ;p

Burppppp!!!! Alhamdulillah...

:):):)

Kekenyangan ohhh... Makan stok dah tak heran orang pandang ye. Siapa malu dia tak kenyang. Ahahaha!

Macam-macam ada weh. Lemang ketupat ofcos la wajibalghunnah kan. Laksa ada. Sate ada. Cendol ada.

N yang paling best ada kambing panggang wehhh... Seploh kali ulang muka aku je yang dok beratur amik daging kambing tu. Hahaha! Sebab aku memang suka makan kambing panggang ni. Tapi pastikan baunya tak hamis k.

Sekarang aku tengah lepak dalam bilik kepanasan. Agagaga~~ Makan lagi kambing tu banyak-banyak. 3 ekor woo kambing kena panggang hari ni. Pasti la tak lepas peluang.


Pic ada aku snap dalam kamera. Nanti kalau dah upload aku tepek sini. ;)


Sekarang aku nak bersantai. Hehehe...




1 comment:

DKosongLapan said...

errr...... mak aiiii ni macam baleh (balas) dendam je niiii