SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, October 6, 2010

Dah tak boleh berfikir

Keja adelah sangaaatttt banyak.

Dengan baru la pagi tadi hegeh-hegeh nak buat meeting pasal persediaan jamuan raya esok sekali dengan 2 meeting besar.

Aku rasa pasal jamuan raya tu dah lama plan. Tapi esok nak buat baru la hari ni buat meeting persediaan. N baru hari ni la lantik AJK untuk hiasan. Pulak tu dengan rela hati bos kecik volunteer seksyen kitorang ni untuk buat hiasan.

Hohohoho! Mery krismas!

Dan dengan senang hatinya pulak dia pass kat staf bawah dia. Dia dok la relaks. Pandai-pandai la kitorang ni nak susun segala hiasan yang baru je pi cari tadi.

Sengal kan. Lepas tu aku pulak dia tarik masuk bilik timbalan baru sebab dia ni aku rasa jenis yang memang tak boleh mengadap bos sorang-sorang. Confirm menggelupur. Kalau boleh 1 seksyen dia ni dia nak angkut sekali. Tapi bila time kita dia suruh pi mengadap bos sorang-sorang.

Dah dari pukul 11 tu sampai pukul 1 dok melangut explain benda yang tak ada kaitan dengan aku.

Perut aku dah la lapar gila. Dari pagi sebutir apa pun tak masuk perut. Angin ada la. Ni pun baru je balik makan. Ada pulak lagi report urgent nak kena hantar. Email dapat pagi tadi. Nak pulak before pukul 2.

Memang tak ada harapan la aku dapat hantar kan.

Woooiiii... Tekanan woooiii......




No comments: