SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, October 13, 2010

Kenapa la korang peram sampai beribu... hukhukhuk

Tekanan perasaan weiii... Tekanan perasaan sungguh senah oiii...

Tadi lalu kat ofis zon. Ada 1 ofis zon ni 1 ofis dengan kitorang. Terus mata aku terbelalak tengok borang permohonan yang nak diforward ke unit aku.

Ada 4K lebih ye... Lepas tu guna borang ntah apa-apa. Tak complete punya borang. Borang lama.

Dah la staf yang ada pun berapa ketul je. Kalau form tu lengkap at least tak ada la kitorang ni terhegeh-hegeh nak siasat yang tak layak tu. Terus boleh filter awal-awal je.

N rupanya form yang bapak punya banyak tu diorang peram dah lama baru nak hantar kat ofis zon semalam. Hoiiii...

Senak hempedu aku tengok. Dah la diorang ni berkicau je lebih. Bukan reti nak tau problem kat bawah. Hish...

Ni aku nak buat apa borang banyak-banyak ni? Bungkus nasi lemak???




No comments: