SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, October 14, 2010

Earring Oh Earring

Sudah bersedia untuk beli groceries untuk stok sampai dapat gaji. Siap list ok. Sebab kalau aku tak list aku menceceh beli benda lain pulak.

Kalau menceceh ke barang-barang mampu milik (murah) tak apa la jugak. Tetiba menggeletis nak beli earring baru. Haaa... Dah tetiba terpergi kat Poh Kong ke, Wah Chan ke. Muahahaha... Perkataan 'terpergi' tu memang tak boleh diterima ok.

Cakap pasal earring ni telinga gajah aku tengah sakit ni. Sebab menggatal nak pakai earring la. Dah lama kot aku tak pakai earring.

Takut la pulak kan dah sakit-sakit bertindik pastu lubang tindik ni tertutup. Hoh... Cannot... Cannot...


Dengan gigih meminjam earring housemate aku sebab earring aku semua stok meleret-leret. Apa ek orang panggil earring yang panjang labuh tu. Ferahsan artis la kunun pakai earring gitu. Wakakaka!


Semalam tak ada la sakit pun. Hari ni alahai... Rasa cuping telinga ni bengkak pulak. Ke aku yang perasan tah la.


Aku teringin nak beli earring yang rupabentuk gini je sekarang.



Pic from google. Lebih kurang gitu la earring aku nak.

Dulu ada sepasang yang silver tapi hilang ntah ke mana. Dah la yang itu memang earring feveret. Heeee... Geram..
Maybe kalau ada duit lebih sikit boleh la usha kat Tomei ke. Muehehehe....

Or ada sesiapa nak hadiahkan kat aku?
;p;p;p





3 comments:

ejaMaria said...

earing yg aku pakai skrg pesen ni la... senang lekap kat keliling telinga... dulu pakai yg skru asyik kena tarik ngan anak sampai hilang skru... yg ok sket la... jarang tersangkut...
ala klu nak, beli je la... tak abis ribu pun klu earing emas biasa...;p

aMiYs said...

ejamaria - tu la, pakai yg pesen ni sng sket.. tgh menabung ni.. hehe.. duit lebih mmg nk beli... :D

|| a - j . E . E || said...

aku da lama da ngecek earring dengan encek suami.. weii aku nak jugak.. yang comel2 je.. tapi aku ada sejarah buruk slalu TERhilangkan earring nih... huhu