SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, October 25, 2010

Amir Dah Sihat

Salam

Baru sampai dari kampung terus berdesup aku ke opis. Aku naik cab sebab kereta park kat opis ni. Balik hari tu mintak tolong staf aku hantar ke stesen komuter.


Well, hari ni pasti jadi amat bz. Sebab kena siapkan paperwork untuk timbalan present hari Jumaat ni.

N kejap lagi ada meeting pulak.


Huhuhu....

Oh, Amir dah sihat. Aku balik tu badan dia still panas. Tak lari la dari 38 degrees. Pagi n tengahari Sabtu pun macam tu. Merengek je dia. Kesian sungguh. Lepas tu asek nak memerap dengan abah je. Dengan ummi tak nak langsung.


Sedih hati ummi. Kalau korang macam mana?

Tengahari tu bagi dia makan ubat syrup masa dia pi cucuk tu n biar dia tido. Petang tu terus panas badan dia kurang n kurang n kurang.


Bawak pi klinik. N hari Ahad Amir dah ceria macam biasa. 

Sukanya hati ummi tengok Amir seronok jalan ke sana sini macam selalu. Tak ada la melepek je kat katil. 


Hope Amir tak marah ye ummi balik malam tadi time Amir tengah tido. Ummi terpaksa balik. Kalau ummi amik EL macam-macam orang kecam ummi. 

Sedih macam mana pun ummi terpaksa tinggalkan Amir.


:(:(:(







No comments: