SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, October 22, 2010

Amir Demam, Umi Risau :(:(

Salam.

Aku ada bicara ilmu kejap lagi. N kena turun before 8.30 atau bakal mendengar raksasa gorgon mengamuk. Hahaha! Tak ada la sampai macam tu kot.

Sepatutnya aku kena keja hari Ahad ni. But nampaknya aku tak boleh pi. Sebab hari ni aku kena bergegas balik kampung before tengahari.

Amir demam. :(:(:(

Semalam suhu dia 39 degree. Aku tertido awal semalam. Terbangun tengah malam tengok ada sms dari Abang Misai cakap badan Amir panas sampai macam tu.

Terus aku terkebil-kebil tak boleh tido sampai pukul 4 pagi.


Bila dah boleh tido mimpi ngeri pulak. Aku tido dah wuduk sebab time terbangun tak tau buat apa tu aku solat sunat. Aku mimpi dunia nak kiamat. Sangat menakutkan. Sampai aku rasa macam nak demam je sekarang ni.


Lepas tu time nak pi keja pulak telinga aku berdarah. Nak cepat punya pasal kapas aku lap muka tersangkut kat earring yang aku tengah pakai. Dah berdarah pulak.


Kesimpulannya hari ni emosi aku tak stabil. Aku nak balik awal hari ni sebab nak balik kampung. Orang nak marah pun ada aku kisah???




No comments: