SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, October 27, 2010

Pantun Cinta Untuk Blackberry Torch 9800 :):):)

Ok, ramai yang join. Aku pun nak join jugak. Sebab aku nakkkkk sangat Blackberry tu. Sonang nak buek kojo eh. Senang jugak untuk aku update blog. Hahaha! Kata blogger tegar kan. Hp pun dah tak ada ni.

Maka terimalah berangkap-rangkap pantun (ke?) demi Blackberry Torch 9800 terchenta. Ku persembahkan hanya untukmu. Cewahhh! ;p


Tersebutlah kisah tentang si dia,
Cantik rupawan pelbagai ciri,
Buatkan aku terjatuh chenta,
Si manis Blackberry Torch 9800 nama diberi.


Beremel, bertelefon, berinternet di mana saja,
Emel bisnes mahupun yang peribadi,
Malahan berborak di alam maya,
Semuanya hanya denganmu wahai Blackberry.



Skrin besar 3.2 inci penuh makna,
Nak zoom boleh sentuh-sentuh saja,
Dengar muzik boleh pulak tengok muka siapa,
Memori 8GB sampai 32GB besar punya! ;p


5MP camera dah tentu ada punya,
Ada flash, auto focus dan stabil juga,
11 photo modes, mai la rakam video saya,
Saya nak amik gambar ni, jaga-jaga...

Kalau nak bersosial pun tak ada masalah,
Boleh update FB, Twitter sekali banyak pun tak kisah,
Guna la tanpa rasa bersalah,
Blackberry Torch 9800 pasti tak lelah.

Ada tabbed browsing dan juga bookmark,
Senang nak tanda yang hati dah suka,
Branded icon ada, boleh customize nama jugak,
Sukanya saya nakkkkkk!

Nak lagi best meh nak tambah cerita,
Jom la jadi 100 yang pertama,
Pre register n beli Blackberry Torch 9800 terchenta,
Dengan Celcom Exec Postpaid Plan yang sangat cara.

Boleh dapat hadiah percuma,
Jabra Bluetooth Headset RM125 harga,
Dapat lagi 8GB Micro SD Card, amma!
Energizer Portable RM58 juga.


Guna Blackberry dengan Celcom memang baguih dok ada,
Celcom kan Malaysia's no 1 Blackberry provider,
Betui, sungguh saya tak tipu daaa,
Kalau saya tipu memang la saya mengada.


Celcom Exec 50 banyak kelebihannya,
15 sen call rate ke mana-mana number,
Boleh dapat diskaun sampai 30% kalau hangpa tak caya,
Dapat lagi free 384Kbps Celcom Broadband Basic Plan 1 bulan bah.

Banyak lagi yang nak cerita,
Takut nanti orang tak larat nak baca,
Encik Nuffnang n Celcom saya ni pelanggan setia,
Apa macam? Ada can ka?

Hahahaha! Itu saje pantun aku untuk hari ni. Ni namanya pantun last minit tunggang terbalik. ;p

Nak tau lebih lanjut pasal Blackberry Torch 9800 n Celcom boleh layari http://www.celcom.com.my/celcomexec/blackberry/bbtorch9800.php

N kalau berminat nak pre register boleh tengok http://www.celcom.com.my/celcomexec/blackberry/bbtorch9800_register.php

pic credit to Celcom n Nuffnang

No comments: