SaYa SayaNg AnDa :)

Sunday, October 17, 2010

Bersiaran Langsung Dari Bukit Mertajam Train Station

Salam. Aku kat train station tunggu tren yang dalam schedule kata sampai pukul 9.47. Ye la sangat kan 9.47. Kalau tau tadi lagi lambat la aku gerak dari rumah. Sebab tadi ingat aku yang lambat abes tertinggal cincin n jam aku kat rumah. Cis!!

Dah la laptop opis yang aku pinjam ni nak loading startup window pun aku rasa sempat aku berak barang seploh minit. Lembap gilaaaa laaaaa.

Hahaha! Dah la pinjam opis punya. Lagi nak kutuk kan.


Eh, ada orang baca blog aku eh guna lappy opis ni. Aiyooo... Orang opis sudah tau aku ada blog. Siapakah anda??? Baik mengaku. Agagaga~~

Haaa.. Macam mana aku tau. Sebab anda telah meninggalkan jejak bertapak ye kat lappy ni. Tak delete history yang ado. Tapi silakan la baca. Aku tak larang.


Banyak benda nak story mory tapi macam blur pulak malam-malam ni. Tadi Abang Misai je hantar aku. Amir dah tersadai tido kat rumah. Penat main pasir kat tepi pantai. Habis dia kacau-kacau pasir tu macam nak uli tepung.Lepas tu takut kat air laut dia peluk ummi dengan tangan penuh pasir tu. Huwaaaaa!!!


Kan aku dah rindu kat budak bertuah tu. Hukhukhuk....





No comments: