SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, October 7, 2010

Hari ni jamuan raya opis ku

Salam. Morning u olls... :)

Hari ni ada jamuan raya kat opis. Macam yang aku mention semalam. Disebabkan kitorang AJK Hiasan secara tak rela semalam balik lewat.

Punch card merah ok. Lambat 6 minit. Semua sebab pakcik pulis trafik yang tak pernah-pernah stop kan orang masuk simpang hari ni dia buat lawak pulak. Confirm pakcik ni dah tak tau nak jaga jalan mana lagi. Tak pasal-pasal lambat. Nyampas tauuuuu....

Pagi ni start dengan meeting Majlis Bersama Jabatan. Betul ke tah nama meeting tu lantak la. Lepas tu lagi 1 meeting lain petang karang. Jamuan raya opis ni start pukul 12 gitu la. So, orang pas meeting 1st tu boleh terus makan n sambung dengan meeting ke 2.

Belakang aku adelah amat sakit rasa macam nak patah dari petang semalam. Sakit bukan yang sikit-sikit. Tapi sakit sangat-sangat. Tak tahan lorrr...

Balik rumah terus aku tebabom tak sempat tukar baju terus tertido dengan baju kurung sampai pagi tadi. Buruk eh perangai. Kalau laki aku nampak ni confirm dia bebel non stop.

Tapi aku dah sangat letih. Plus sakit belakang yang melampau. Nak bangun pun tak larat. Nak pi toilet pun lagiiii la tak larat. Tilam kat rumah dah melambai-lambai. Terus la tersungkur di situ. Eceh...

Aku bawak kamera tau hari ni. Feeling-feeling nak snap pic macam artis. Kohkohkoh... Tengok la macam mana. Kalau aku tak bz maybe ade la pic yang menarik. ;p

Ok, aku nak jengah ke bawah. Kitorang kena menyambut ketibaan KP terchenta. Daaa~~




No comments: