SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, September 5, 2012

Update Secara Ringkas

Assalamualaikum

Baru abes meeting pukul 1 tadi. Sebelum meeting tak sempat der aku nak jenguk blog ke hape. Betulkan report n slide. Lepas tu pi fotostat minit sampai 25 copy. Nasib ada yang tolong. Sebab aku nak print slide presentation pulok.

Ngam-ngam pukul 9 settle semua n berkejaran ke bilik meeting. Fuhhh.... Minitku cuma ada 1 pindaan. Yeayyy!! Bangga ko senah sebab tu la 1st time aku jadi pencatat minit. Hahaha! Gila poyos.

Dan sekarang adelah misi memeriksa borang dan claim. Esok ada meeting lagi. Kepala aku dah pening ni. Nak rehat pun tak sempat. Sebab tadi ada sesi bergambar. Nak masuk buletin pejabat kekdahnya. Dengan muka berlengas minyak. Hudus bebenau rasanya.

Ok. Aku nak settlekan keja. Nak balik awal.

TaTa!


1 comment:

Anonymous said...

ok terus kerja dgn jaya yek!