SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, September 7, 2012

Dinner Ini Malam.. Makan dan Makan dan Makan Lagi ;p

Assalamualaikum

Aku kat opis lagi. Pukul 8 nanti ada dinner dekat hotel dengan dengan opis. Dinner merangkap jamuan raya jabatan. Jadi mari la bersama meningkatkan lemak di seluruh anggota.

Nak balik koser sangat la kan. Confirm jammed nauzubillah. Agak-agak nak pi dinner terus aku balik tido je. Ye la, pasti sampai rumah tu dah pukul 7 lebih. Dinner start pukul 8. Nak patah balik rentas laut cina selatan ni? Tak payah la. *Eh, betul ke laut cina selatan. Fail geografi la. Hahaha!*

Jadi tercongok la aku kat opis ni sementara nak tunggu pukul 8 n berjalan kaki ke hotel. Hotel dekat bebenor. Aku dah siap-siap bawak iron oke nak iron baju. Hahaha! Dasat tak?

Semalam memang ingat nak iron. Dah aku tidokan Hana dengan Amir dengan aku-aku sekali la ikut belayar. Pulak tu apehal tah ngantuk gila-gila pagi pun aku biar hp berbunyi sampai termati sendiri. Sudahnya Abang Misai bangun pi snoozekan pasal bising. Dia mengantuk pasal baru balik dari KL pukul 2 pagi.

Bangun pagi pun tak sempat dah nak iron baju. Aku sumbat je baju dalam beg lepas tu angkut iron masuk beg. Laki aku pelik tengok apehal la sampai berangkut iron. Hahahaha!

Dah sakit perut la pulok. Nak pi jamban la. Papai~~




No comments: