SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, September 19, 2012

Merapu

Assalamualaikum

Mengantuk.... Mata dah macam tak boleh nak bukak dah. Dah lelap kejap tadi time rehat tapi still mata bagai digam. Dah la banyak keja nak disiapkan. Esok ada meeting. Fuhhh.. Bosan...

Dah 2 hari aku tak hantar anak-anak pi rumah Toksu depa. Abang Misai hantar. Dia tak pasang lagi carseat kat kereta aku. Selagi tak pasang selagi tu tak koser aku nak hantar. Semalam pun aku kena amik budak-budak sebab Abang Misai kena keja sampai malam. Maka terjadi lagi aksi merbahaya kena pangku budak Hana lasak tu.

Nasib la aksi pangku memangku dari rumah Tokwan diorang je. Dekat dalam taman jugak. Atenye tak mau duduk dengan Abang Amir dia. Nak jugak berkepit dengan ummi.

Woooo.... Tak boleh tahan ngantuk sangat ni. Pi toilet untuk merefreshkan diri.

Tata...


No comments: