SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, September 10, 2012

Celcom Problem Ke HP Aku Bengong?

Sesiapa guna Celcom jugak kat sini?

Aku tengah berbulu dari pagi tadi ni. Langsung tak boleh surf tenet kat hp aku ni. Aku activate data network tapi sign yang patut keluar bila dah buat activation tak timbul-timbul. Ada seploh kali try timbul kejap lepas tu padam. Apa pun tak berupdate.

Ada jugak aku tanya staf aku yang guna Celcom jugak dia kata dia pun tak boleh online dengan ipad dia.

Ada sesiapa lagi yang facing the same problem tak hari ni?

Amarah betui aku. Kalau dah tau ada service disruption tak boleh ke notis kat customer? Time lambat bayar laju je ko barred hp aku kan. Ni takde angin takde ribut tak boleh online tapi hapah pun tak tau.

Aku check online pun takde notis apa.

Kesengalan sangat.


1 comment:

Unknown said...

Saya lg sakit hati ni,line dah dekat seminggu buat hal,apalah celcom ni.