SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, September 27, 2012

Perut Kelaparan

Assalamualaikum

Baru pukul 12 aku dah kebuluran. Huwaaaa!!!

Konon breakfast amik nestum je. Sekarang? Menggelupur sorang-sorang dalam bilik. Eh, tak ada la sorang pun. Ada sorang roommate ni. Tapi dia tak tau bahawa aku adelah kelaparan yang amat sangat.

Nak tunggu pi cafe pukul 12.30 selalu aku turun. Turun sekarang confirm lauknya adelah amat tak mengghairahkan. Ala, pukul 12.30 pun lauk sama je cuma ade la aku tengok diorang ni buat penambahan lauk baru sikit.

Orang kat sini aku tengok pagi-pagi dah tibai nasik. Terkejut oke. Bukan nasi lemak. Tu perkara biasa la nasi lemak. Ni nasi putih siap berlauk pauk bagai. Terkejut aku tau masa memula datang sini. Bebudak ni ajak turun pukul 10. Aku ingat makan ringan-ringan je. Sekali diorang terus makan nasik.

Hari Jumaat lagi best. Pagi-pagi dah ada nasi tomato ke nasi minyak. Lauk ayam masak merah lagi. Pukul 8 pagi ok.

Jadi memang la lauk kalau turun selepas pukul 10 tu sangat menyedihkan. Sayur tinggal saki baki kat hujung senduk je.

Makan aje la keja aku ni. Bila nak kurusnye gitu.


No comments: