SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, September 18, 2012

Merata Berjalan Weekend Ni

Assalamualaikum

Letih tak hilang lagi. Semalam baru balik dari Shah Alam. Balik bukan berelax-relax ye. Balik cuci baju pulak.

Perut pun tak hilang sakit lagi ni. Dari Khamis malam cirit. Jumaat tu lepas balik keja terus singgah klinik dekat rumah. Merasa la kena cucuk kat vontots tau. Huhuhu... Doktor dengar bunyi perut aku pun dah ngeri. Terus kena cucuk n makan ubat time tu jugak.

Sabtu pagi bertolak ke Shah Alam. Menyinggah Taiping. Bawak budak-budak ke zoo. Amir punya seronok. Tapi dah nak sampai tengok gajah kaki dia melecet. Kena la dukung dek abah dia. Hana dah tertido. Tak sempat tengok gajah menari.

Sampai Shah Alam pukul 7. Menyinggah pulak ke I-City. Naik Giant Wheel. Heheheh... Sorang seploh hengget nak naik tu. Amir pun kena cas sebab tinggi Amir dah lebih 90cm. Bawah dari 90cm free.

Hana sampai I-City terdiam tengok lampu yang cantik-cantik. Kalau tak bukan reti dok diam dalam kereta.

Pi kenduri hari Ahad. Masak asam pedas yang sangat marveles oleh bapak tunang adik aku tu. Teringat-ingat. Fuhhh... Nak mintak resepi la nanti.

N semalam pagi balik. Dah la perut tak baik lagi. Aku boleh sakit perut nak tercirit tengah hiway. Jenuh laki aku memecut ke hentian terdekat. Hahaha! Keadaan sangat kritikal weh. Memang dah di muka pintu je. Aku tahan je sampai ke toilet.

Hari ni perut masih bergelora. Pucat-pucat muka aku tahan sakit pagi tadi dalam kereta. Nasib tak hantar bebudak. Abang Misai yang hantar pi rumah Toksu. Tu pun Amir nangis-nangis nak aku yang hantar. Kesian dia.

Ok, aku nak menyetelkan report. Sat lagi ada yang mencari.

Daa~~


1 comment:

Anonymous said...

KA pown kena ceri beri dua tiga hari cuti ni hehehe