SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, September 14, 2012

Jamuan Raya Opis

Aku masih sakit perut tahap menggelupur. Gila la. Ciri birit sehari semalam dah namanya ni. Kena la aku pi menjengah jugak klinik sebab gelora perut ni melampau sangat dah. Ada pitam aku karang nak layan 2 orang budak perkasa sebab abah diorang hari ni keja 24 jam. Esok pagi baru balik.

Tapi nak up jugak gambar makanan untuk jamuan hari ni yang banyak tapi aku tak makan sebab sakit perut. Kerugian sungguh.


Ni laksa siam. Dibuat oleh sorang staf sambilan. Masih anak dara. Rajin kan. Tak tido malam dibuatnya.


Area lontong, mee goreng, makaroni goreng, spagetti, sosej koktel, drummet n meatball. Aku la masak makaroni goreng tu. Alhamdulillah, abes. Orang cakap sedap walaupun aku main campak je masak. Kembang bontot seketika.


Area manisan. Kuih muih. Banyak gila weh.


Area buah, rojak, pizza n salad.


Area sate, ketupat, laksa.

Aku makan lontong 4 keping nasi impit, sikit spagetti n buah je la. Yang lain tengok je sebab serius sampai sekarang perut aku sakit nak tercirit je.

Pitam macam ni. Balik ni memang kena pi klinik.


No comments: