SaYa SayaNg AnDa :)

Sunday, July 15, 2012

Random @ weekend


Assalamualaikum

Di rumah. Terlepek kejap tunggu air masak lepas tertonggeng-tonggeng mengelap lantai.

Peluh kalau tadah boleh penuh cawan. Hahaha!

Kakak aku call suruh pi rumah pun aku tak pi. Banyak benda nak setel kat rumah. Mak mertua aku tah pi mana dari pagi tadi so aku pun tak dapat nak keluar. Sat lagi karang aku keluar dia balik tak masuk rumah pulak sebab aku kunci pintu.

Ada pulak lagi kain tak berlipat. Penatnyeeee la.

Nak mandi lama-lama pun tak boleh pasal hana dok tido dalam buai. Tadi dah la tergolek jatuh katil. Dah keja dia asek turun naik katil tu macam dah terer. Aku banyak kerja nak buat memang tak dapat la sentiasa nak pantau si kecik tu.

Amir pun tido dah. Agak-agak ok tak kalau aku lelap kejap. Sangat letih...

Posted via MyAndroid

No comments: