SaYa SayaNg AnDa :)

Sunday, July 22, 2012

Ahad Pun Bz Uols

Assalamualaikum


Mengonlinekan diri di hari ahad nan indah yang patutnya ko adelah duduk relax sambil tengok tv. Relax la sangat kan.


Aku tengah buat keja opis ni. Sambil-sambil curi online. Esok nak kena present. Tapi keja aku ni sangat la buat aku berselirat kepala otak. Leceh dan remeh. Kena cross check satu-satu. Hadoi... Migrain aku.


Ni bebudak 2 orang tu tengah tido boleh la nak buat keja. Macam semalam, aku pi opis nak buat keja. Bawak la Amir sebab dia beria nak ikut. Sekali aku bertahan sejam je kat opis. Amir dah asek ajak balik. Dah la lupa bawak susu dia kan. Kejanya asek berzikir kat telinga aku ajak balik sebab nak membotol. Hish... Sabo je la.


Alamak, buai dah gerak-gerak. Hana macam dah nak bangun je. Cargas sambung keja. Huhuhu!



No comments: