SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, July 5, 2012

Kena Tinggal Lagi

Assalamualaikum


Kemengantukan. Jap lagi aku nak tido barang 15 minit. Kalau sempat la. Padahal keja ni dah macam tak cukup masa dah.


Balik ni karang nak mengejar si kecik Hana pulak. Semenjak dah pandai berjalan ni asek nak berjalan je la keja dia. Semalam ke hulu ke hilir dia jalan sambil pegang plastik isi tupperware. Kejap ke dapur, kejap masuk bilik, kejap ke depan.


Lepas tu rajin benor memunggah. Sebelum tido punggah pampers dalam plastik sampai abes bersepah. Semalam ke kelmarin, punggah kain buruk dalam laci kat dapur. Lepas tu konon nak tutup laci sampai terkepit jari. Melalak la kesakitan.


Ummi tengok gelak dulu baru amik dia. Hahahaha! Tu la, dah cakap jangan main tapi buat jugak. Tu pun tak reti nak serik. Pi balik main kat laci kabinet tu.


Dan Abang Misai kena out station start hari ni. Sampai 17hb pulak dah. Adik aku nak bertunang 14hb. Kena pi sendirian berhad la nampak gayanya. Atau pun tak pi terus.


Kesabaran je la dok rumah dengan bebudak bertuah 2 orang tu.


Kesian pulak. Barang dia pun aku tak tau nak sponsor apa. Cekelat macam dah ada sponsor. Oh, aku kena sponsor cupcake red velvet. Bila pulak nak pi order nih.


Eh, dah pukul berapa ni. Jom tido kejap sebelum lunch hour abes. Hehehehe....



No comments: