SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, July 11, 2012

Mak Malu Nak! ;p

Assalamualaikum


Masih demam tapi ada kat opis sekarang. Keja berlambak. Esok ada meeting. Nak kena compile report untuk present dalam meeting esok.


Semalam memang aku tido je sepanjang masa. Bangun pun pi kedai nak beli ubat. Nak pi klinik pun tak larat nak drive jauh-jauh. Ada klinik dalam taman tu tapi pukul 5 petang baru bukak. Jenuh nak tunggu.


Dek sebab kepala otak dah ting tong pi kedai aku pakai tudung terbalik. Hahahaha! Mak malu nak... ;p


Ada sorang makcik kedai tu tegur. Aku pun tengok tudung lepas tu sedaya upaya buat muka tak ada apa-apa. Padahal dalam hati dah rasa nak lari balik rumah tinggal kereta depan kedai. Muahaha!


Ingat nak jawab macam ni depan makcik tu,


'Ni trend terbaru makcik.'


Hahahaha! Macam boleh cover malu la kalau cakap cenggitu. Makcik ni pun dah nampak muka aku ni serabai je tak payah tegur. Hahaha! Sendiri paham la kepala otak aku tengah tak betul.


Ni nak sambung keja ni jangan aku tertido depan pc dah la. Tapi kan apesal mulut aku ni ikut sakit sama ek.







No comments: