SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, July 25, 2012

M2U Kenapa La Membuat Onar Pada Hari Ini???

Assalamualaikum


Hari ni gaji kan untuk gomen-gomen sekelian. Aku pun dengan semangatnya la bukak M2U. Sekali time nak bayar bil error. Hampeh!


Dari semalam lagi M2U membuat lawak bangang dengan aku. Rasa nak terbalikkan je komputer ni. Tapi sebab bulan posa kena banyak sabar. Tambah pulak ni bukan komputer aku jadi batalkan niat. Hahaha!


Banyak benda nak setel ni. Time kita nak guna time tu la nak problem kejadah semua. Ramai sangat kot orang dok bukak web tu. Ke memang web tengah wengweng.


Oh, dan gaji gomen next month dapat awal. 13hb wokey. Sempena raya. Bonus macam tak dapat je. Maklum la, gaji baru naik. Atenye nak dapat bonus. Makin spotlight kepala Abe Jib nanti mikior nak bagi bonus kat staf gomen. Tapi semalam aku terbaca dalam fb ada sape tah tepek. Perbincangan antara Presiden Ceupacs dengan PM. Tak sampai hati nak tepek sini. Muahahaha!


Tapi next month memang awal. Next next monthnya sila berjimat cermat sebab gaji macam biasa, 25hb. Kot rasa nak mencekik megi hari-hari sila berbelanja dengan boros tanpa segan silu. Tu pun kalau mampu nak beli megi la sementara nak tunggu gaji kan.


Ok, tu je dulu.


Daa~~



No comments: