SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, June 6, 2011

Weekend Di Rumah Saje

Assalamualaikum

Asal pagi je aku mesti sakit kepala. Tapi time working days je. Hari cuti elok pulak. Sebab pagi-pagi jalan jauh ke apa ek?

Oh, minggu ni dok lepak rumah je. Mak mertua sakit. Abang Misai pulak sibuk mengerjakan kereta aku. Kan aku ada langgar kereta orang sebelum ni. Kereta orang tu dah repair. Kereta aku macam tu la jugak.

Lagi 1 sibuk memunggah n kemas barang-barang aku. Semalam keluar jap pi amik gambo. Kat opis baru ni skema okeh. Nak gambar pakai tudung putih, pakai blazer, background kaler biru n kena senget sikit. Diorang cakap aku lambat so kena buat sendiri. Sebelum ni diorang amik ramai-ramai.

Aku pun main bantai je senget ke kiri. Pagi ni tengok pic bebudak ni gambo senget kanan. Ah... Lantak... Asal dah amik. Huhuhu...

Pas amik gambo pi Tesco pulak. Beli penyidai. Aku nak letak baju yang dah iron la konon. Tapi pagi tadi pakai baju tak bergosok. Sebab malam semalam dah penat. Kaki dah la tak larat nak bawak badan yang dah makin berat ni. Memang pengsan la. Abang Misai lak beli container nak taruk baju dia yang banyak sebab aku nak amik space jugak dalam gerobok tu. Kalau tak baju laki aku sesaje. Suruh beli almari baru yang besar lagi dok pikir-pikir lagi. Abang Misai lagi sibuk memikir nak tukar lampu spot light kereta aku kaler apa yang cantik.

Ok la. Aku nak membaca lagi ni. Serius tak tau apa-apa. Hohoho... Matik la gini...

No comments: