SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, June 17, 2011

Lelaki Itu yang Berkata-kata

Kesejukan yang melampau betul kat opis ni. Hari-hari dok sini buleh beku oh kepala otak. Hari tu budak maintenance datang check suhu 19 degree ye. Memang takde harapan la nak verangan pi oversea. Suhu 19 degree pun aku dah tak tahan.

Untuk entry sebelum ni yang pasal pregnant tu yang sangat berangin berkata-kata itu adelah lelaki ye. Officer lelaki. Dah kawen n ada anak kalau tak silap. Maybe selama bini dia pregnant sebelum ni morning sickness tak teruk kot. Tu yang sedap je berkata-kata tu.

Aku nak balas komen-komen tak buleh sebab bila aku bukak je kotak komen sendiri terus error. Huhuhu... Jadi hanya buleh balas apa-apa komen kat entry. Nak komen blog orang pun jadi benda yang sama jugak. Harun betui!

Memang tak patut la kan dia nak tukarkan staf semata-mata sebab orang tu tak boleh perform. Bukan staf tu tak boleh dok opis n buat keja opis sementara dia ok. Ntah la. Siapa yang cakap buleh kontrol dengan otak tu cer suruh dia kontrol dengan otak time dia tengah sakit. Jadi macam mana? Buat semua benda time sakit sendiri. Senang je nak cakap orang ngengada kan.

Aku sendiri pun time morning sickness semedang masuk opis lambat. Tak upaya aku nak drive sebab kepala sakit. Kadang-kadang ada kat opis pun dok melepek terbaring kat kerusi je.

Cer bayangkan orang yang nak kena pi keja luar dari rumah ke rumah ni. Silap-silap pengsan depan rumah orang. Huhuhu...

Apa pun aku cuma dengar je la. Nak bagi pendapat orang lain pun tak backing budak tu. Bos pun sama. So, hanya mampu mendengar la dengan harapan orang yang lantang sangat berkata-kata tu sedar 1 hari nanti kalau benda tu balik kat diri sendiri. Tak gitu?

Ok, aku nak sesiap balik rumah. Hehehe...

Papai~~

No comments: