SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, June 22, 2011

Nyaris Sangat La Nak Eksiden

Assalamualaikum

Pagi ni adelah sangat menaikkan tekanan darah ok. Nyarissssss sangat nak eksiden. Lokasi kejadian adelah susur nak masuk ke tol jambatan.

Kereta depan tetiba brake mengejut. Laki aku pulak bawak boleh tahan la laju sebab kat situ kan macam bukit. Nasib la bawak kereta aku. Ada ABS. So, kalau brake tak la melelong. Kalau kereta laki aku dah selamat la dia cium bontot kereta depan.

Kecut perut aku ni. Baby elok-elok senyap terus tendang-tendang. Dia pun terkejut kot.

Tapi aku rasa kereta selang sebijik kereta belakang aku dah selamat mencium bontot kereta depan. Sebab nampak diorang berenti tepi jalan.

Elok-elok nak checkup petang ni ada yang tekanan darah mencanak naik pulak. Kalau cium bontot kereta depan tadi daripada aku nak checkup biasa je kat klinik terus selamat dok dalam wad kot.

Alhamdulillah la tak jadi apa-apa. Syukurrrrr....

No comments: