SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, June 1, 2011

Kerja Yang Sudah Mula Memeningkan

Mintak nyawa betui aku hari ni. Dah la semalam je dapat relax-relax. Hari ni dah kena masuk opis. Semalam pun relax kejadahnya senah. Aku pi la klinik desa. Nak inform aku nak transfer in check up kat situ.

Sekali check haru biru gitu. Urin ok. BP ok. Macam biasa Hb kiok. 10.1 aje ye. Nurse pelatih tanya la aku ada masalah apa-apa tak. Aku cakap la kekadang aku macam sakit kepala. Kira pening on off. Dia refer kat Jururawat Masyarakat (JM). Dah tot tet pot pet aku kena bebel. Termasuk la sebab dah 4 hari aku tak isi carta gerak anak.

Kena refer ke klinik kesihatan pulak. Suruh jumpa doktor. Klinik ni jauh sikit dari rumah. Ke sana la kita ye. Tunggu dari pukul 11 lebih sampai pukul 1 baru dapat jumpa doktor. Doktor tak banyak cakap pun. Nurse je lelebih. Cis tat betul kan.

Petang semalam pulak melilau survei opis dengan laki aku n Amir. Agak pening lalat ye jalan kat Penang ni. Dengan pemandu yang 'amat berhemah'. Seriau wooo...

Tadi pulak timbalan kat tempat baru ni suruh aku call. Ohhh... Dan hasilnya aku tak sempat panas punggung dah ada kes urgent yang ditinggalkan. Dah la 1 hapah pun aku tak tau camne keja kat sini. Terus sakit kepala aku ni haaaa....

Ngaaaaa.... Nak kena selak-selak nota serah tugas cepat-cepat la macam ni. Masalahnya nota serah tugas pun belum dapat sebab admin kata nak tunggu timbalan pengarah masuk opis balik. Tapi 11hb baru timbalan masuk. Apekah???

No comments: