SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, June 14, 2011

Angin Dalam Badan Boleh Berjangkit Ke?

Bukan angin yang marah-marah tu. Tapi angin dalam badan. Ada orang keluar angin ikut mulut. Sendawa la tu. Ada keluar ikut bontot. Itu kentut ye. Hehehe...

Roomate opis aku ni. Banyak kali jugak la aku dok dengar dia sendawa sepanjang-panjang aku masuk sini. Kejap karang erkkkk!!! Kejap lagi Burrppppp!!! Eh, tu macam bunyi kenyang. Hahaha! Abaikan la contoh bunyi tu. Tapi mesti korang biasa dengar orang sendawa kan.

Bukan la aku annoyed dengan angin dia tu. Kira bagus la keluar angin ikut mulut. Aku lagi berbulu kalau orang keluar angin kentut nih. Sikit-sikit prooottt! Laki aku suka la buat macam ni. Ni turun kat anak dia si Amir tu. Dah kentut gelak-gelak kat ummi. Sabor je la.

Tapi kan aku musykil ni. Angin kat badan orang ni boleh berjangkit ke hape? Sekarang ni aku pulak yang tak berenti angin. Asek nak sendawa. Tapi cover-cover nak sendawa sekuat hati. Malu la konon. Huahuahua! Kira nasib baik la tak kentut. Kekadang tu ada gak rasa nak kentut tapi tahan je la.

Boleh ek tahan kentut. Ada effect apa-apa tak? Hahahaha! Sebab angin kan masuk balik dalam badan kalau tak jadi kentut.

Eh, macam ada pengalaman pulak.

Muakakaka!

1 comment:

ejaMaria said...

hahaha...
tak jadi kentut tu dia patah balik jadi sendawa... keluar ikut atas plak... ;p