SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, June 21, 2011

Update Takde Tujuan

Assalamualaikum

Lambat aku update hari ni. Takde mood. Dari malam semalam kepala aku sakit. Rasa nak muntah. Sudahnya bantai membongkang awal. Kesian Amir aku tak layan dia main-main last-last terbongkang sebelah aku. Pagi tadi pun sama. Sekarang dah ok sikit lepas mandi sapu minyak kapak.

Hari ni pun aku blur. Tak tau buat apa. Macam biasa baca manual je. Lepas tu staf aku call tanya aku dah ada ID untuk 1 portal ni tak. Mintak aku buat pulak. Dunia dah maju la katakan. Semua dok guna online system je. Sekali kena hack terus nganga.

Hantar pulak emel kat HQ mintak diorang buat ID. Lepas tu aku jugak la kena explore sendiri cenggana nak guna sistem tu. Siapa lagi nak ajar? Takkan orang kat sini nak buat taklimat semata-mata aku sorang je yang baru buat ID.

N tengahari ni aku tak tau nak makan apa. Rasa nak makan aiskrim la. Semalam dah makan aiskrim. Hari ni nak lagi. Sedap pulak rasa aiskrim semalam tu. Lupa tah aiskrim apa.

Esok aku half day. Ada checkup kat Klinik Kesihatan. Next week pun checkup lagi. Kat klinik desa. Yang esok sebab nak scan. Nak tengok baby dah pusing belum. Ketuban cukup ke tak kot. Kot jadi macam Amir dulu kena admit awal sebab ketuban dah kureng.

Ok, mau siap-siap turun ke cafe. Kalau lambat takde lauk dah. Cafe sini dah tau orang building bertingkat-tingkat masak macam ada setingkat je orang nak makan. Dah la keliling semua kedai makan cina.

Bubbaiz...

No comments: