SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, June 16, 2011

Cuti n Checkup

Assalamualaikum

Kemalasan nak datang keja hari ni sebab semalam dah cuti. Aku EL je. Sebab bos asek la takde time aku pi bilik dia. Kejap lagi nak pi mengadap la pulak.

Amir hari ni bangun pagi melalak sampai muntah. Dah semalam bangun tido lambat. Pukul 8.30 baru bangun. Selalu pukul 6 lebih dia dah terbuntang bijik mata. Kena pulak berkepit dengan ummi je semalam. Selalu ada la dia tido tengahari. Tapi excited jumpa sepupu dia langsung semalam tak tido. Tu yang marah kena kejut awal hari ni.

Abes selambak muntah depan pintu. Kena baju ummi sikit. Nasib la sikit. Kalau tak kena tukar baju la.

Ni petang karang ada meeting pulak. Oh... Sangat la malas mau masuk meeting di saat diri adelah blur.

Semalam pi klinik checkup kan. Amir macam biasa la. Amik berat dengan tinggi. Itu pun hazabedahnya la. Bersangkut-sangkut kat kaki ummi dia macam orang nak bawak dia lari. Padahal nak ukur tinggi je pun. Sudahnya 3 orang nurse pegang dia kasi dia diri tegak-tegak. Melalak jangan cerita la. 1 klinik tu bergegar. Huhuhu...

Aku pulak Hb tahap tu jugak. Sakit hati pulak aku tengok. Ubat tambah darah tu dah berkoyan aku makan. Takmo jugak naik-naik. Ni ada harapan la jadi macam time Amir tu. Anemia in pregnancy.

Ok la. Aku nak merayap ke bilik orang. Nak tanya apa yang selalu bincang dalam meeting tu. At least ada info. Karang ternganga pulak aku.

Daaaa~~

No comments: