SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, June 14, 2011

Esok Mau Cuti Lor

Assalamualaikum

Esok aku nak amik cuti. Tapi tak pi hadap bos lagi bagi borang cuti. Silap haribulan aku EL je. Sebab tadi bos bz bee. Meeting kot. Aku pi bilik dia tak ada pun. Jap lagi la survey lain.

Pasal apa nak cuti? Esok ada checkup. Amir punya checkup pun patut semalam aku nak qada' ke esok jugak. Sekali harung senang cerita. Aku malas betul kalau bab nurse tanya Amir dah pandai cakap belum. Dah pandai panggil orang belum. Sebab Amir ni berat mulut. Datang mood dia nak bebel tah apa-apa ayat yang keluar. Tapi hapah la aku tak faham pun. Kalau nak bagitau apa dia nak dia tarik-tarik tangan aku je. Pening kepala ummi dia ni.

Aku malas nak amik time off. Amik cuti je terus. Opis dah la jauh. Dengan jammed lagi. Koser la aku nak menempuh jammed tu. Dengan kadar baby gerak ni agak slow sikit sekarang. Risau pulak aku. Bila dah kira-kira nak ajak laki aku ke hospital menendang bukan main lagi.

Ok la. Aku nak pi jenguk-jenguk bilik bos kejap. Kot ada. Aku nak bagi sekali borang cuti untuk checkup next week. Esok checkup kat klinik desa je. Next week checkup kat klinik kesihatan besar pulak. Yang next week tu nak scan baby.

Papai...

No comments: