SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, August 12, 2009

Semalam check up n scan lagi

Semalam before pi klinik ada nurse datang wat check up kat rumah. Macam biasa lah, test urine, dok rasa baby dah engaged ke belum, dengar heart beat baby. N baby still tak jumpa jalan lagi.


Petang pulak pi klinik untuk scan. Punya lah lama doktor dok belek perut ni. Ditekan sana sini. Lepas tu tonyoh lak dengan gel. Rasa geli tapi takkan aku nak gelak berguling dalam klinik tu. Huhuhu...


N kes aku kena refer ke hospital pulok. Alalalala....


So, next check up tengok lah macam mana. Kalau tak jumpa jalan jugak baby nak mengintai dari tirai kamar lah tu. Huuuuu....


Dapat petua dari Mrs Mondok *thanks mrs mondok :)*, kena banyak jalan-jalan untuk senang bersalin. Nanti aku ajak Abang Misai pi shopping. Macam ada lagi barang baby yang aku tak beli ni. Hehehehe... *dan-dan lah ada barang lagi tak beli. kekekeke..*


Cuti aku still masih dalam mood tak aman. Pagi-pagi lagi dah ada call dari opis. Tak sukeeeeeee okessssss!!!!


Aku nak off hp karang ada pulak family aku call tak dapat. Macam semalam pun ada nurse call tanya pasal buku merah aku. Apekah tak boleh bagi aku rehat yang kusyuk dan tenang???


Aku dah jawab fon dengan nada boring pun still tak dapat detect lagi kot. Kesian lah kat aku weeeeiiiii....


Ni broadband ni pun memang lah menguji daya kesabaran aku nih. Apesal line macam tooottttt ni. Bukan broadband lagi, tapi berukband. Asek lah nak putus je.


Apesal time aku cuti ni benda-benda alah ni nak ngada-ngada pulak aaaa???


Aku nak pi jalan-jalan tengok pokok bunga jap. Apa khabo lah pokok bunga import dari Shah Alam dek Abang Misai tu. Huhuhu....




6 comments:

Norhadar Taharuddin said...

.:: Hehehe!!! Sama-sama kasih... Suka tengok orang pregnant nieh... Moga-moga segalanya dipermudahkan... ::.

amiys said...

Mrs Mondok - insya allah.. doakan saye ek.. :):):)

Intan and The Boys said...

betul2. banyakkan berjalan ye.
:)

good luck babe!

amiys said...

puterikurekure - ni nak pi jalan2 la jap lagi nih.. hehehe...

@e_da said...

alahai siannya... kena rest tau.. jgn pikir bayak.. kena tenangkan fikiran tuk deliver baby nanti.. heheh.. take care

amiys said...

eida - tgh sabo la ni... huhu... patut la baby x ready nak kuar lg kot... umi dia stress... hehehe....