SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, August 5, 2009

Banyak kerja tapi jom buat-buat macam tak ada kerja

Aku kat opis lagi. Gila kerja sungguh lah kononnya ni.


Banyak benda aku nak buat. Tapi belakang aku sengal-sengal lak. Tu yang jin malas dah bertandang atas kepala tu.


Doakan lah kepala baby aku engaged before aku check up lagi sekali Isnin ni. Kalau tak harapan nak c-sect tu pasti lah tinggi.


Hooo... Aku tak dapat membayangkan perut aku dibelah oke.


Wife member aku yang due dekat-dekat dengan aku dah kena tahan dekat wad pagi tadi. Hope semuanya ok for him n his wife also his baby.


Aku nak balik rumah. Sambung buat kerja kat rumah aje lah. Makcik dah ponat eh.


Macam ye-ye je aku ni nak buat kerja kat rumah.


Kejap lagi sampai rumah bedebum tergolek.


Heheh....



No comments: